حضور موفق هلدینگ جامپ در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، با حضور فعال در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به حمایت از این رویداد مهم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی جامپ، در این همایش ۲ روزه، هلدینگ جهان ارقام پارس به‌ همراه ۴ شرکت‌ تابعه در حوزه های فناوری اطلاعات، پرداخت، نوآوری، زیرساخت بانکداری دیجیتال و نئوبانک در بخش های نمایشگاهی، نشست تخصصی و کارگاهی، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را به اکوسیستم بانکی، فناوری و پرداخت کشور معرفی کرد.

بنابراین گزارش، در این رویداد علاوه بر نمایش آخرین دستاوردها در بخش نمایشگاهی، محصول «باشگاه مشتریان» شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) در بخش کارگاه های ارائه محصول، در قالب کارگاهی با عنوان تجربه موفق از هم‌افزایی بین بانک ایران زمین و بانک سینا معرفی شد.

همچنین برگزاری نشست تخصصی «بازآفرینی کسب‌ و کار در بانکداری هوشمند» با سخنرانی عبدالرضا شریفی حسینی، رئیس هیات مدیره شرکت آوا از دیگر برنامه های این شرکت بود.

محصول جدید «بانکیدو» با هدف ارتقاء سواد مالی و ارائه خدمات مالی و بانکی به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به عنوان نخستین محصول استارت‌اپ استودیو مرکز نوآوری بانک ایران زمین (نوآورى و كارآفرينى ايرانيان آراد) در همکاری مشترک با شرکت سابین تجارت آریا با حضور معاونین بانک ایران زمین، مدیران عامل شرکت ها و اصحاب رسانه در جمع بازدیدکنندگان نمایشگاه در محل غرفه جامپ، رونمایی شد.

ارائه این محصول در نمایشگاه با استقبال قابل قبولی از سوی بازدید کنندگان همراه شد، به طوری که بیش از ۵۰ نفر از والدین برای فرزندان خود حساب دیجیتال بانکیدو ایجاد کرده و کارت بانکیدوی فرزند خود را انتخاب و در همان لحظه همراه با شارژ هدیه ۵۰۰ هزار ریالی، دریافت کردند.

شرکت توسعه فناوری های روز فراز به عنوان تامین کننده زیرساخت های بانکداری دیجیتال با ارائه محصولات متنوع جدید در این حوزه مبتنی بر پلتفرم نرم افزاری فراز پلاس (زیرساخت کانال‌های یکپارچه)، ضمن نقش آفرینی در بخش نمایشگاهی، آمادگی خود برای ارائه خدمات در گذار به بانکداری هوشمند را اعلام کرد.

این در حالی است که در ادامه برگزاری این رویداد در بخش علمی، نشست تخصصی «دیفای و زیست بوم بانکداری» با مدیریت فرهاد اینالوئی از اعضای هیات مدیره هلدینگ جامپ میزبان مدیران و متخصصان حاضر در رویداد بود.

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با نگاهی به نقشه راه بانکداری هوشمند، سیاستگذاری و تنظیم‌گری و تجربه مشتری در این مسیر که با حضور مسئولان عالی رتبه همچون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد وزارت اقتصاد، رئیس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی، نماینده و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و مدیران عامل بانک ها و کارشناسان و متخصصان شرکت‌های فناور و پرداخت برگزار شد، هلدینگ جهان ارقام پارس، شرکت‌های سابین تجارت آریا، توسعه فناوری‌های روز (فراز)، مرکز نوآوری ایران زمین (نوآورى و كارآفرينى ايرانيان آراد) و آرمان وفاداری آریا (آوا)، نمایندگان بانک ایران زمین در این رویداد بودند.

شایان ذکر است مدیرعامل هلدینگ جامپ، معاونین و مدیران ارشد بانک ایران زمین، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های تابعه هلدینگ در این رویداد حضور موثر داشتند.

بر اساس این گزارش، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ با مشارکت بیش از ۳۰ بانک، هلدینگ و شرکت در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

لازم به ذکر است هلدینگ جامپ با در اختیار داشتن شرکت‌های توسعه فناوری‌های روز ایران زمین در بخش پلتفرم‌ها، شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین (نوآورى و كارآفرينى ايرانيان آراد) در بخش نوآوری و زیرساخت‌های فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانک‌ها و باشگاه مشتریان به عنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سخت‌افزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، فعالیت‌های گسترده‌ای را جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک ایران زمین برعهده دارد.

اشتراک گذاری:

مطالب مرتبط

اخبار

آگهی مزایده فروش سهام

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت 502525 متعلق به بانک ایران زمین (سهامی عام) در نظر دارد سهام خود در شرکت فن