محصول جدید “بانکیدو” ایران زمین در دهمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد

“بانکیدو” محصول مشترک همکاری مرکز نوآوری ایران زمین و شرکت سابین تجارت آریا، در غرفه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نمایشگاه تخصصی دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جامپ، آرین آزادیان مدیر نوآوری مرکز نوآوری بانک ایران زمین (نوآورى و كارآفرينى ايرانيان آراد) به تشریح جزئیات محصول بانکیدو پرداخت و گفت: این نخستین محصول استارتاپ استودیو مرکز نوآوری ایران زمین است. ما در آستانه سال 1402 در مرکز نوآوری ایران زمین نقشه استارتاپ استودیو را پیاده سازی کردیم و با گردهمایی متخصصین حوزه های مختلف و استعدادهای درخشان حوزه تکنولوژی و نوآوری توانستیم تیمی را در کنار خودمان در استارتاپ استودیو داشته باشیم تا روز به روز بتوانیم محصولات خوبی را در حوزه نوآوری روانه بازار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این محصول در راستای ارتقای سواد و ارائه خدمات مالی و بانکی به خانواده ها، کودکان و نوجوانان تعریف شده و آن را یک اکوسیستم می دانیم.

آزادیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر محصول اپلیکیشنی بانکیدو، لانچ و راهی بازار شده است.

علاوه بر آموزش های متنوع در زمینه های مختلف، درخصوص مسائل مالی و بانکی برای کودکان و نوجوانان همراه با ایجاد کشش و جذابیت با بازی سازی، ایجاد سرگرمی و آموزش های تصویری و امثال آن برای کودکان در نظر گرفته شده است.

مدیر نوآوری مرکز نوآوری ایران زمین یادآور شد: هدف محصول این است که در موارد فوق فرهنگ سازی خوبی برای خانواده ها داشته باشد و موجب رشد سواد مالی خانواده ها و جامعه شود.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع بحث خدمات مالی و بانکی نیز به خانواده ها ارائه خواهد شد.

جمال امیدی مدیر کارت و پروژه های کارت های بانکی شرکت سابین تجارت آریا در این رابطه اظهار داشت: بانکیدو اولین محصول مشترک شرکت سابین تجارت آریا و مرکز نوآوری بانک ایران زمین است که با همفکری عملیاتی بین دو مجموعه، در این رویداد رونمایی شد.

جمال امیدی افزود: در بانکیدو کارتی همراه و متصل به برنامه کاربردی موبایل والدین و فرزندان در اختیار هر فرزند قرار می گیرد که به صورت کاملا غیر حضوری و براساس درخواست والدین صادر و برایشان ارسال می شود تا در اختیار فرزندان قرار بگیرد.

با استفاده از این کارت در واقع استقلال مالی و شخصی را برای کودکان در اختیار خانواده ها قرار می دهیم و براین اساس دیگر نیازی نیست که فرزندان از کارت والدین خود استفاده کنند و خود فرزندان با نظارت والدین استفاده از کارت بانکی شخصی‌شان را آموزش می بینند.

جمال امیدی تاکید کرد: در این طرح، والدین می توانند تمامی مراحل مدیریت را در بحث های هزینه ای کودکان داشته باشند و مراتب مربوط به پول تو جیبی و نظیر آن به کودکان از طریق کارت فوق همزمان قابل ارائه است. به طوریکه کودکان به راحتی می توانند خریدهای اینترنتی داشته، از دستگاه های پوز خرید کنند و مثل کارت بانکی عادی از کارت خودشان استفاده کنند و به عبارتی کارت شخصی خود را داشته و مدیریت موجودی حساب کارت خود را آموزش ببینند.

در این طرح سعی شده مفاهیم خدماتی مختلفی تعریف شود تا از یک سمت فرزندان آموزش ببینند و همزمان از سمت دیگر نیز بتوانند به صورت اجرایی آن را در اپلیکیشن استفاده کنند، از این طریق آموزش عملی در این خصوص داشته و با مفاهیم مربوط به مدیریت پول، سرمایه، دارایی، پس انداز و اهداف پس انداز آشنا شده و به آن دست یابند.

بنابراین گزارش، ارائه این محصول در نمایشگاه با استقبال قابل قبولی از سوی بازدید کنندگان همراه شد، به طوری که بیش از ۵۰ نفر از والدین برای فرزندان خود حساب دیجیتال بانکیدو ایجاد کرده و کارت بانکیدوی فرزند خود را انتخاب و در همان لحظه همراه با شارژ هدیه ۵۰۰ هزار ریالی، دریافت کردند.

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

اشتراک گذاری:

مطالب مرتبط

اخبار

آگهی مزایده فروش سهام

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت 502525 متعلق به بانک ایران زمین (سهامی عام) در نظر دارد سهام خود در شرکت فن