مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت جهان ارقام پارس برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت جهان ارقام پارس برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش روابط عمومی جامپ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت جهان ارقام پارس، با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین، هیات مدیره و مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس و نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی، در سالن کنفرانس بانک ایران زمین، برگزار شد.

در این جلسه، گزارش هیات مدیره به مجمع در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ از سوی سید کاظم دهقان مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس، ارائه شد.

کاظم دهقان در سخنانی گفت: بهینه‌سازی فرایندهای اجرایی شرکت، تبیین استراتژی موثر در حوزه سرمایه‌های انسانی، مجموع‌سازی جانمایی شرکت‌های تابعه، جذب و اجرای پروژه‌های جدید در راستای توسعه بازار هدف، افزایش بهره‌وری، ارتقاء کیفی خدمات و محصولات، حضور موفق در مهمترین و بزرگ‌ترین رویداد بانکی و پرداخت کشور منطبق با سیاست‌های بانک و ذی‌نفعان، برقراری تعاملات موثر با اکوسیستم در مسیر توسعه بازار، از جمله موفقیت‌های حاصله در یکسال گذشته بوده است.

وی افزود: تلاش‌ها بر این بوده است تا با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ در بخش‌های مختلف، بتوانیم بهترین راهکارها را از طریق کوتاه‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر برای رشد و بالندگی مجموعه به اجرا بگذاریم. از این رو در همین زمینه پروژه‌های موثر و مهمی در مجموعه در ارتباط مستقیم و مشترک با فعالیت‌های شرکت‌های تابعه شکل گرفته که مراحل مقدماتی و اجرایی آن به خوبی راهبری شده است.

دهقان در ادامه گفت: پروژه‌هایی همچون «باما» بانک محلات ایران زمین (با اجرای توسعه یافته بر اساس جلسات متعدد و منظم کمیته راهبردی توانسته مبانی تسهیلات خرد را نیز به جریان بیندازد)، «بانکیدو» (به عنوان پروژه ای مطرح در بخش نمایشگاه تخصصی همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت رونمایی شد و توجه بسیاری از مدیران و متخصصان را به خود جلب کرد و اکنون مراحل اجرایی را می گذراند) و «جهش» (در مرحله عملیاتی است) را می‌توان نام برد.

بنابراین گزارش، مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرس، بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را با اکثریت آراء تصویب کرد.

اشتراک گذاری:

مطالب مرتبط

اخبار

آگهی مزایده فروش سهام

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت 502525 متعلق به بانک ایران زمین (سهامی عام) در نظر دارد سهام خود در شرکت فن